»Kullanıcı: »Şifre: Beni hatırla?
Beles.Org / Teknoloji / İşletim Sistemleri ve Donanımlar / yedek hartdisk format gerekiyor diyo ama ben format cekmek istemiyorum


yedek hartdisk format gerekiyor diyo ama ben format cekmek istemiyorum:




Yazdı:  07 Oct 2007 00:24
ben  pc ye format cekdim fakat fark etmeden usb har disk i partition sil yapmisim ama islem baslamadan usb den cekdim pc ye format cekdikden sonra takdim hardisk yuklendi ama bilgisayarimda gorunmedi sonra ugrastim biraz ve sembolu geri getirdim ama simdi usb herdisk imin icine girmek istiyorum ama simdi de format cekmeniz lazim diye bir yazi cikiyor ama ben format cekmek istemiyorum onu silemem imkansiz bu icinde cok onemli seylerim ne olur yardim edin ...!!!!!!!!
sad
Yazdı:  07 Oct 2007 00:28
almanyada yasadigim icin turkcem biraz bozuk kusura bakmayin grin_1 lutfen bana yardim edin  cok onemli esyalarim var icinde onu silemem
Yazdı:  07 Oct 2007 14:32
Şu yazılımı yükle, yeniden başlat ve tekrar dene.
Yazdı:  07 Oct 2007 15:57
grin_1 ilgilendigin icin tesekkur ederim osman ama o yazilim bende problem var diyor yani acilmiyor ama galiba yani saniyorum o benim problemimi cozmek cunku benim usb girislerinde bisey yok...benim sorunum partition u format cekerken sil diye ayarladim daha silmeden fark ettim usb den cekdim ama simdi format cekilmis pc ye taktigimda format cekmek zorundasiniz yaziyo yani hardisk in icine ulasamiyorum benim bilgisayar almanca istersen almancasini yazayim (Der Datenträger in Laufwerk F: ist nicht formatiert. Soll er jetzt formatiert werden?) aynen boyle yaziyosadsadsad ne olur yardim et osman ne olur ona ihtiyacim var
Yazdı:  07 Oct 2007 17:57
Önce o harddiski başka bir bilgisayarda dene.
Yazdı:  07 Oct 2007 17:58
osman agbey bu win ve dos uzarinden acmak nasil oluyo anlatirmisin bide acilis dikseti nasil yapiyiliyor ?? yardimlarin icin cok tsk ederim :-)
Yazdı:  07 Oct 2007 18:02
Boş bir disket koy. Bilgisayarım'dan disket sürücüye sağ tıkla, biçimlendir seç. MS-Dos başlangıç dosyası oluştura işaret koy, tamam tıkla.
Yazdı:  07 Oct 2007 18:28
harddisk i baska bir bilgisayarda denedim olmuyor yine ayni sorun veriyor arkadasim in biri format cekerken zarar gormus olabilir win uzarinden acamayabilirsin dos uzerinden ac dedi  ama nasil yapacagimi bilmiyorum acilis disketini yaptim ama simdi nasil kullancam yani ne ise yariyor ve nasil yapiliyor sad
Yazdı:  10 Oct 2007 18:23
hard disk i servise vercen başka cözümün yok bozulmuş formatlarken asla iptal etmiyecek sin hiçbirseyi
Ana Sayfa